Billy player codes here
✚ {}

ABOUT archieve LINKS Quotes
This is Asirah's Blog. Welcome here. Wanna read? or Go? Depends on you.
Pmr's result.
Girl-anime-happy_large

Assalammualaikum :')

Hey. Harini hari yang paling bersejarah dalam hidup aku. Harini tarikh dapat keputusan Pmr. Ya Allah. Tak sangka gila dapat 6A2B. Ingat dapat 8A's. Hahaha takpe. Ini je yang aku dah usahakan. Jadi ini jelah yang aku dapat. Congrates for kawan kawan aku yang dapat Straight A's and yang ada A semua tu. Congrates! Even dalam kelas aku hanya 11/12 org yang dapat straight A's aku pun tak pasti. Tapi tahun ni result yang dapat Straight A's memang down gila........... 21 orang saje yang dapat Staright A's. Haaaaaaaaa time tu aku dah rasa yang aku tak tergolong punya lah :')  6A2B pun okay jugak lah. Thanks yang bagi semangat dekat aku semua. Even aku tak nangis. Aku memang tak boleh nangis. Susahhh gila nak nangis depan orang. Tapi dalam hati Allah je yang tahu :') 

Hmmmm. Harapan lah semua yang aku nak........... Tapi tak tahu lah parents aku nak bagi ke tak. Hmm takpe. Alhamdulillah apa yang aku dapat :-)

Semuanya telah terjawab. "Everything will be okay in the end. If it's not okay, Then it's not the end" - Ed Sheeran. 
TELEPATHY