Billy player codes here
✚ {}

ABOUT archieve LINKS Quotes
This is Asirah's Blog. Welcome here. Wanna read? or Go? Depends on you.
ABCDE....
Tumblr_mcbf14fmoc1rw0cpyo1_500_large

Okay sekarang dah hari ke......................................18 setelah habisnya PMR. OK la not bad ah cuti ni. Padahal belum lagi habis sekolah. Cuma aku je yang tak dapat sekolah.*hikhik* Malas sebenarnya. Mungkin duduk rumah lagi best rasanya. Eh bukan mungkin. Memang best pun duduk rumah. Hmm memandangkan To The Beautiful You dah habis........... Tak tahu ah nak layan cerita korea apa dah. Macam malas je nak layan cerita korea sekarang ni dah. Tapi aku nak. Sebab cerita diorang best. Ada kelakar, sweet, romantik, sedih gilaaaa. Kalau drama melayu. Er... aku tak tahunak cakap. Aku memang tak layan drama melayu. Layan sikit je ah. Hm, banyak yang kata cerita To The Beautiful You versi Japan punya lagi best dari Korea punya. Ok aku nak tengok!!! Weee~ tengok dekat Youtube aje laah. Wait.. Wait.. Aku nak download. Yeah, *Semangat Habis* Btw, Exam Kelayakan untuk MRSM dah nak dekat 28.11 dekat Mrsm Felda Trolak. Feehh, Aku ada kenalan daripada MRSM. Nama dia nak tahu ke? Tak perlu ah. Em dia kata ujian tu susah ah jugak. Lagi susah daripada biasa. Yelaa biasa ah, mesti ah susah. Ujian kelayakan tuh. Hm Ujian Mathematic and Science wajib ada! Takkan lah tak ada kan? Sooo...... Aku dah la tak start study lagi nih. Hm aku just ada lagi 25 hari lagi untuk study. Insya Allah aku boleh buat! Yeah Fighting!

TELEPATHY