Billy player codes here
✚ {}

ABOUT archieve LINKS Quotes
This is Asirah's Blog. Welcome here. Wanna read? or Go? Depends on you.
I'm sorry
561052_4284608792983_334176392_n_large

Assalammualaikum.

Sayang. Saya mintak maaf sangat-sangat. Saya pentingkan diri sendiri. Saya tak sepatutnya cemburu. Saya tak sepatutnya fikir buruk pasal awak. Saya sayang awak sangat- sangat. Saya taknak kehilangan awaaak. Saya jadi cemburu bila awak rapat dengan perempuan lain. Lagi-lagi perempuan tu lawa. Saya takut. Takut sebab nanti awak jatuh hati dengan dia. Suka dia. Sayang dia. dan em.   Lepas tu awak mula tinggal saya. Saya taknaaaaaaaaaaakkkkkk semua tu. Ok.
Saya sebenarnya tak berapa suka awak suka bagi saya duit. Sebab saya takut nanti saya tak mampu nak ganti balik semua tu. Tapi bila saya nak bagi balik, awak marah. Hmm. Saya bukan perempuan yang suka duit boyfriend dia. Saya tak pernah mintaakk pun. Tapi awak yang bagi. Saya terhutang budi. Saya tak tahu nak buat apa. Saya mintak maaf :'(

Gambar dekat atas tu sweet kan? Dari kecil, lepas tu remaja, lepastu dah kawin, then tua, lepastu mati. Saya nak hidup dengan awak. Saya nak macam tu. Bolehkan? Insya Allah kalau ada jodoh. Saya sayang awak sangat-sangatttttttt bie :-)
TELEPATHY