Billy player codes here
✚ {}

ABOUT archieve LINKS Quotes
This is Asirah's Blog. Welcome here. Wanna read? or Go? Depends on you.
Happy Family~
424636_471755139522350_870912485_n_large

Assalammualaikum.

Alright, harini memang rasa happening gila plus penat, but still can online and update. Pheww, aku time cuti ni memang ah kerja bangun lambat je, bangun 6.30 then sambung tidur. kadang kadang sampai pukul 11 pun ada. Teruk aku ni anak dara bangun lambat. Hikhik. Nak buat macam mana, malam tidur lambat jadi burung hantu sat sementara cuti ni kan. Hehe.

Harini Aku bangun awal sikit pukul 9. Ayah aku ajak pergi Breakfast dekat Kg. Pandan. Last-last tak jadik. Sebab hujan kan pagi tadi? then ayah aku suruh aku sambung je tidur. Then rasa tak boleh tidur dah. well done me, haha then bangun apa lagi terus je ambik iPad, on twitter. That is my daily rutine ok. Pastu ayah ada call katanya lepas zohor nak pergi Midvalley. Aku pun yeaayyy happy~ Dapat jugak keluar. Takda ah duk umah membesarkan peha. Hm Ayah aku saja tau nak bagi aku makan banyak. Suka bawak pergi tempat makan best best. Isssssssh aku pun jadi mcm Awhhhhhhhhhhhh sedap gila. Nak nak nak. Then sekarang berat aku dah naik. You know what? dulu 40kg, now dah 45kg. Urgh, sadllfye T__T Maybe korang kata eleh 45kg kurus je. Tu pun kata gemok. But not for me, 45kg tu dah berat sangat k v__v 

Sampai je Mid, ayah kata jum kita window shopping! and me was like "Alright!" that time mak aku and Adeeb takde. So Ayah, Eiyya dgn aku je lah kan. Sambil jalan tu ayah peluk me and Eiyya. Haha kiri kanan ada awek. Lol no, daughter, Haha. Masatu baru teringat yang iPad tertinggal dalam kereta. Ayah kata bahaya, takut pencuri nampak then dia pecah cermin tingkap kereta. Then kitorang pun patah la balik. Aduiiii masatu pun dah nak dekat 20 minit. Lif lambat duh. Haiyaa. Bila dah siap semua tu, jalan jalan cari MPH. Lol, tak jumpa. Selalunya ada dekat bawah tu. Tengok takde. dah lama tak dtg Mid ni. Dia ada lah tu pindah mana-mana. so tak jadi ah en. Then ayah aku pergi ah dekat Tempat adidas nak beli cap la apa ah en. Pastu aku nampak ada kedai Nokia. aku ajak ayah. Singgah la sat. Then nak survey harga Nokia Lumia en. Aku berkenan dengan nokia Lumia 710 kot. Soft duh touch. Lagi soft daripada samsung. Aku nakkkkkkk. Pastu ayah aku kata kalau dapat 8A ayah beli. Okay yah, semua tunggu 8A en? -________- hm, then jalan-jalan lagi pergi pulak dekat kedai HTC. Tengok tengok handphone mana berkenan kan. Aku minat HTC Desire C. Lawa duh camera HTC. Aku nak jugak yang ni.... hahaha. Ayah pok pek pok pek dekat salesman tu then tetiba mak call suruh ambik dekat College. Hm terpaksa lah pergi ambik mak en. Seriously, shopping dengan ayah best gilaaaaaa. Haha, mak aku tak minat shopping-2 ni. Ayah aku pulak minat. hahaha Goooddddd ayahh ^^

Lepas dah ambik mak, pergi BSC. Bangsar Shopping Complex. Tempat tu memang rasa tenang je. Tak ramai orang. My parents suka pergi situ sebab suka minum coffee. Tempat minum coffee tu mcm bar. Best duh. Pelayan dia handsome, nama dia Saad. Handsome beb. Dah laaaa tinggi putih peramah pulak tu en. Haha aku pun cover ah minum en. Aku tak minum coffee pun. Ayah just beli ice blended dekat Starbuck then minum je ah. Coffee I dont like. Eh waittttttttttttttttttt....... Ayah aku singgah jap dekat kedai MarQuise tak silap aku. Dia mcm kedai Coffee and cake. sedapp duh cake dia. Aku suka yang apa tah nama dia. Aku lupa nama cake tu, damn. Sedap gila and mcm mana aku boleh habis kan. Gila ke pe. memang nak gemuk ah cite dia. hmm. 

Okay ah pastu pergi makan dekat Restoran Mahbub. Sedap dah dekat 7 tahun tak makan dekat situ. haaaa 

Dah ah malas nak cerita panjang. penat ah jari, lol. Okay .












TELEPATHY